FAQ

Kan jag spara en lista på produkter jag beställer ofta?

De här gör man genom att klicka på symbolen stjärna när du valt produkt, symbolen finns längst ner till vänster på produktbladet. Produkten läggs då till i favoritslistan som du finner under inloggningsrutan, Mina favoriter. Därifrån kan du enkelt göra en beställning på dina utvalda favoriter.

Kan jag beställa en produkt som inte finns i lager?

Ja, du kan beställa produkten även om den, tillfälligt, är slut i lager. Du kommer att få ett ordererkännande från Lundgrens där vi kommer att ange när varan kan levereras.

Kan jag ändra leveransadress?

Ja, du kan ändra leveransadress så länge vi inte levererat ordern. Kontakta Lundgrens på tel 031-840390 eller info@lundgrenssverige.se, ange ditt eller vårt ordernummer. Vi kommer att sända ett nytt ordererkännande. Leveransstatus hittar du också under, Mina order. Där framgår om ordern redan är skickad.

Vad gör jag om jag inte hittar en produkt?

På web shopen finns de allra flesta av våra standardprodukter. Finns inte den produkt du söker, så kontakta ditt Lundgrens kontor, per telefon eller skicka ett mail till din kontaktperson hos oss alt till info@lundgrenssverige.se

Kan jag ändra en inskickad order?

Du kan ändra din inskickade order om vi inte har packat den, kontakta oss per telefon 031-84 03 90 eller mail info@lundgrenssverige. Ange vårt eller ditt ordernummer som finns på den orderbekräftelse du fått.

Hur snabbt hanteras min order?

Din order kommer att skickas från oss senast dagen efter du skickat in den. Du kan genom att klicka på ordernumret under, Mina order, se om din order är skickad och var den befinner sig, vid rubriken Spårning av paket och gods - översikt.

Kan jag betala via webben?

Vi leverarar dina varor mot faktura, med de betalningsvillkor som normalt gäller för er. Den sänds till den adress som är registrerad som faktura adress i vårt kundregister.